18 Ağustos 2012 Cumartesi

Davetiye...

İnternet sayesinde artık bütün dünya parmaklarımızın ucunda. Ve de ben bu kocaman dünyayı bu sayede de olsa gezmeyi çok seviyorum. Kendi düğünümün hazırlığında bir hayli faydalandım bu durumdan. Ve bulduğum ve ilgimi çeken şeyleri de buradan paylaşmak istiyorum.

Davetiye bence bir düğünün en önemli kısmı. Bence her düğünün bir konsepti olması gerek ve davetiyenizin de bu konsepte uyması. Davetlilerinize ulaştığı zaman, onlara sizin düğününüzün nasıl olacağını sezdirebilmeli.

Birkaç davetiye örneği var elimde ve genel olarak Türkiye'dekinden biraz daha farklı ve renkliler. Sadece davetiye değil menü, teşekkür kartı, masa kartı, düğün yeri bildirimi gibi setler halinde düzenlenmişler. Ben çok sevdim...

Bu arada örnekler : http://greenweddingshoes.com/galleries/paper-goods/ adresinden















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder