8 Ocak 2015 Perşembe

Sevgili 2014

Başlığı 2014 olan bir yazıyı yıllar önce çektğim bir fotoğrafla açmak garip ama pek bi severim bu fotoyu herkes bilir. 2015 için aldığım ilk karar her posta bu fotoğrafla başlamakmış mesela :))



Yazın uzun zamandır planladığımız İtalya tatilini yapma şansımız oldu. Kalabalık ve eğlenceli bir tatil grubu olduk sanırım. Arada fotoğraf adına birşeyler yapmaya çalıştımsa da olmuyor. Tatillerde çektiğim fotoğraflar pek de birşeye benzemiyor açıkçası. Sadece birer anı fotoğrafı :))



Sevili arkadaşlarım Ayşe ve Menderes'in evliliklerinin 10. yılı fotoğraflarını da hazır gelmişken Roma'da çekelim dedik ama hem beni hem de onları bir tatil rehaveti sarmıştı sanırım ki elimizde pek de çarpıcı olmayan fotoğraflar var :) Ama bunu sevdik neyse ki :)


İşte sevgili dostlarım. Fotoğrafı çeken de o an yerde şelikden şekile giren eşim :)






Como orda bulunduğumuz sürede ne kadar soğuk ve yağmurlu olsa da hepimizi kendine aşık etmeyi başardı. Sabahın köründe kalkıp bol bol gezmeye ve fotoğraf çekmeye çalıştık.





 

Bu çiçekler Menderes'in bana getirdiği rengarenk güzellikler. Kendilerine o kadar bayıldım ki bol bol fotoğrafladım. Tabiki kolajın diğer kareleri bütün yıl elimden düşürmediğim ve arkadaşlarıma da yapmayı öğrettiğim bilekliklerim :)


Son 7 yıldır olduğu gibi bu yaz da Gençtur'un yaz kampı Genç Tatil'de fotoğraf eğitmenliği yaptım. Fotoğraf için ilk adımlarımı sevgili abim Kemal Uslu eşliğinde bu kampta attım. Umarım çektiğim her kareyi güzel cennetinden izliyordur. İzmir'in sakin sessiz bir köşesinde güzelliklerle dolu bir yer. Her yıl  yeni şeyler öğretiyor, öğreniyor ve çok güzel arkadaşlıklar ediniyorum orada. Bu postta tabiki yeri kocaman :)



 Bu fotoğraflar da bu yıl en sevdiklerim. Aslında her çektiğim kareyi çok seviyorum ama bunlar ayrı bir yer edindi kalbimde. 




 2014 buraya sığdıramadığım bir sürü güzellik getirdi bana. 2015 daha da güzel geçecek bundan eminim. Tek dileğim her insanın kalbinde biraz daha çok sevgi olması aslında. 

Coming soon :)

*** Bu arada yazdığım en uzun post bu sanırım. İki kelimeyi bir araya getirip yazı yazmayı beceremeyen ben için önemli bir ayrıntı :))

2 yorum:

  1. içtenliğin yeter sevgili Nesliciğim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) bana çok az yorum geliyo burdan biliyo musun :))) pek sevindim valla teşekkürler Samcim :)

      Sil